Objaśnienia:
DATA WPŁYWU FAKTURY/R-KU |
||
DATA WYKONANIA USŁUGI/DOSTAWY TOWARU | ||
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
|
W przypadku gdy towar nie został dostarczony lub usługa nie została wykonana” należy zamieści taką informację na fakturze. Niezwłocznie po otrzymaniu towaru/usługi należy sporządzić stosowny protokół i dostarczyć go do Kwestury UJ CM (wzór protokołu tutaj)
Jeżeli faktura została opłacona ze środków pracownika, należy dołączyć potwierdzenie przelewu, dowód wpłaty, potwierdzenie z terminala oraz wskazać rachunek bankowy, na który zostaną zwrócone środki finansowe.
Przykład 1: Zakupu odczynników laboratoryjnych na potrzeby Katedry Mikrobiologii. Potwierdzam odbiór materiałów ujętych w dokumencie. Przykład 2: Zakupu usługi serwisowej na potrzeby realizacji projektu „Diagnostyka i leczenie grypy”. Potwierdzam wykonanie usług ujętych w dokumencie. |
|
ŹRÓDŁO FINANSOWANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
|
Należy wybrać jedno z poniższych źródeł:
|
|
NUMER OBLIGO |
Numer rezerwacji środków w budżecie nadawany w systemie księgowym Przykład: 300109548 |
|
MC BANKU |
Identyfikator rachunku bankowego w systemie księgowym Przykład: MC001 |
|
OŚWIADCZENIE W SPRAWIE TRYBU UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO , |
Podstawa prawna zastosowania wybranego trybu.
Zgodnie z Regulaminem Zamówień Publicznych oraz Komunikatem nr 22 Zastępcy Kwestora UJ CM z dnia 7 czerwca 2017 roku w sprawie zasad opisywania dokumentów potwierdzających zakup.
Przykład 1: Wydatku dokonano zgodnie z zapisami ustawy z dnia 29 stycznia 2009 r. Prawo zamówień publicznych na mocy art. 4. pkt. 8. Przed realizacją zamówienia dokonano rozeznania rynku z należytą starannością Przykład 2: Wydatku dokonano zgodnie z zapisami ustawy z dnia 29 stycznia 2009 r. Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego na mocy art. 39, Umowa z dostawcą nr 235/1/2017 |
|
KWALIFIKACJA WYDATKU NA PODSTAWIE PRZEPISÓW USTAWY O VAT | Należy wybrać jedną z opcji:
|
|
DODATKOWE INFORMACJE NIE UJĘTE WYŻEJ | ||
Akceptacja merytoryczna wydatku ( Kontroli merytorycznej dokonuje Kierownik jednostki, projektu lub) | ||
Pieczęć i podpis osoby realizującej zamówienie |
* dotyczy projektów posiadających odrębny r-k bankowy,