Zastępca Kwestora UJ ds. Collegium Medicum
mgr Dorota Kłyś
e-mail: kwestor@cm-uj.krakow.pl
tel.: 12 422 84 94
tel.: 12 370 43 12
ul. św. Anny 12
pokój nr 36
- Prowadzenie rachunkowości Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
- Dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
- Współudział w zaciąganiu zobowiązań i zawieraniu umów w imieniu Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum
Jednostki podległe:
Dział Finansowy i Ewidencji Majątku
ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków
tel.: 12 37 04 306
Kierownik Działu
mgr Rafał Majewski
e-mail: rafal.majewski@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 350
- Bieżące planowanie przepływów finansowych
- Monitorowanie stanu zadłużenia i należności
- Kontrola ewidencji majątku
- Tworzenie regulaminów wewnętrznych
- Wykonywanie zadań w obszarze kontroli zarządczej
Halina Łach – Zastępca Kierownika Działu
e-mail: halina.lach@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 365
pokój nr 10
- Ewidencja księgowa majątku trwałego
- Dokonywanie bieżących odpisów amortyzacyjnych
- Rozliczanie inwestycji
- Koordynacja wdrożenia modułu SAP „Środki trwałe”
mgr Anna Wódczak
e-mail: anna.wodczak@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 358
pokój nr 10
- Ewidencja księgowa majątku trwałego
- Dokonywanie bieżących odpisów amortyzacyjnych
- Rozliczanie inwestycji
- Uzgadnianie operacji magazynowych
mgr Aleksandra Pansewicz
e-mail: aleksandra.pansewicz@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 365
pokój nr 10
- Ewidencja księgowa majątku trwałego
- Dokonywanie bieżących odpisów amortyzacyjnych
- Rozliczanie inwestycji
- Sporządzanie sprawozdań i raportów dotyczących środków trwałych
Anna Nowak
e-mail: anna33.nowak@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 306
pokój nr 10
- Rozrachunki z Dostawcami
- Obsługa płatności elektronicznych
- Zaliczki stałe
- Rozrachunki wewnątrzuczelniane
- Raporty i sprawozdawczość
mgr Anna Wrona
e-mail: an.wrona@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 306
pokój nr 10
- Rozrachunki z odbiorcami
- Obsługa finansowa darowizn i konferencji
- Rozrachunki wewnątrzuczelniane
- Obsługa płatności elektronicznych
- Raporty i sprawozdawczość
lic. Beata Augustyn
e-mail: beata.augustyn@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 312
pokój nr 10
- Obsługa sekretariatu Zastępcy Kwestora UJ ds. CM
- Prowadzenie terminarza spotkań
- Wstępna kontrola formalna dokumentów finansowych
- Budżety jednostek organizacyjnych
mgr inż. Anna Liszka
e-mail: a.liszka@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 362
pokój nr 10
- Obsługa Księgowa Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Obsługa Księgowa Domów Studenckich
- Wypłaty stypendiów
- Monitowanie należności
Dział Księgowości
ul. św. Anny 12, 31-008 Kraków
Do zadań działu należy obsługa procesu ewidencji i rozliczania dokumentów księgowych:
– działalności dydaktycznej;
– działalności naukowo-badawczej;
mgr Katarzyna Sodo – Kierownik
e-mail: katarzyna.sodo@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 336
pokój nr 12
- Kierowanie, organizowanie i kontrola pracy Działu w zakresie obsługi księgowej:
- działalności dydaktycznej i badawczej finansowanej z subwencji na utrzymanie potencjału dydaktycznego i badawczego,
- środków z IDUJ,
- podatków: VAT, CIT, podatku u źródła
- Nadzór nad dokumentacją przyjmowaną do Działu oraz zatwierdzanie dokumentów księgowych przygotowanych przez pracowników Działu
- Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przez podległych pracowników przepisów przeciwpożarowych, zasad BHP oraz postanowień regulaminu Pracy
- Sprawozdawczość finansowo-księgowa Collegium Medicum
- Sprawozdawczość GUS ( wybrane zagadnienia)
- Opracowanie rocznych planów finansowych oraz sprawozdawczość ich wykonania
- Kontrola zaksięgowanych dokumentów
- Księgowanie i uzgadnianie konta przelewów płacowych
- Analiza i uzgadnianie podatku od nieruchomości
mgr Anna Kasperczyk – zastępca kierownika
e-mail: an.kasperczyk@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 308
pokój nr 16
- Księgowanie memoriałowych dokumentów finansowo-księgowych dotyczących działalności naukowo-badawczej
- Księgowanie wyciągów bankowych w zakresie subwencji na utrzymanie potencjału badawczego oraz uzgadnianie sald
- Kompleksowy nadzór finansowy i controlingowy nad realizacją zadań określonych w ramach Inicjatywy Doskonałości Uczelnia Badawcza
- Sporządzanie sprawozdawczości GUS z zakresu działalności naukowo-badawczej
- Obsługa rozrachunków płacowych
mgr Małgorzata Kotara
e-mail: malgorzata.gawron@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 308
pokój nr 16
- Księgowanie dokumentów memoriałowych podstawowej działalności dydaktycznej
- Księgowanie i uzgadnianie wyciągów bankowych podstawowej działalności dydaktycznej
- Analiza, controlig i rozliczanie kosztów projektów naukowo-badawczych własnych
- Bieżąca kontrola budżetów projektów własnych, stopnia ich wykorzystania, wszelkich przesunięć pomiędzy pozycjami finansowymi
- Potwierdzanie zamówień, rejestrowanie wydatków w projektach własnych – zakładanie oblig
- Obsługa finansowo-księgowa projektu CASUAL
mgr Dorota Najder
e-mail: dorota.najder@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 309
pokój nr 16
- Uzgadnianie i analiza kont księgowych podatku VAT naliczonego i należnego
- Rozliczanie podatku VAT oraz terminowe sporządzanie deklaracji VAT-7 wraz z załącznikami
- Rozliczanie podatku u źródła
- Wystawianie faktur sprzedażowych
- Czuwanie nad przestrzeganiem postanowień regulaminu ewidencjonowania i rozliczania kwot pieniężnych z tytułu gotówkowej sprzedaży towarów i usług przez jednostki organizacyjne UJ CM
- Koordynacja sprzedaży dokonywanej przez jednostki UJ CM
- Wystawianie not obciążeniowych, refundacyjnych za wynagrodzenia na UJ
- Ocena kwalifikowalności VAT w projektach
- Fakturowanie usług Pracowni Informacji Toksykologicznej
- Obsługa finansowo-księgowa projektu e-POP
lic. Anna Krupa-Andruchów
e-mail: anna.krupa.andruchow@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 309
pokój nr 16
- Uzgadnianie i analiza kont księgowych podatku VAT naliczonego i należnego
- Współudział w rozliczaniu podatku VAT oraz terminowym sporządzaniu deklaracji VAT-7 wraz z załącznikami oraz korekt deklaracji
- Wystawianie faktur sprzedażowych
- Wystawianie not obciążeniowych, refundacyjnych za wynagrodzenia na UJ
- Czuwanie nad przestrzeganiem postanowień regulaminu ewidencjonowania i rozliczania kwot pieniężnych z tytułu gotówkowej sprzedaży towarów i usług przez jednostki organizacyjne UJ CM
- Analiza i rozliczanie kosztów projektów naukowo-badawczych własnych
- Potwierdzanie zamówień, rejestrowanie wydatków w projektach własnych – zakładanie oblig
mgr Sylwia Chmiel
e-mail: sylwia.chmiel@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 334
pokój nr 18A
- Kompleksowa weryfikacja formalno-rachunkowa wszystkich dokumentów finansowo-księgowych procedowanych obiegiem workflow i drogą tradycyjną (papierową)
- Sprawdzanie kompletności dokumentów niezbędnych do rozliczenia delegacji krajowych
- Wystawianie not obciążeniowych do delegacji i innych wydatków refundowanych
- Księgowanie wyciągów bankowych dotyczących obsługi zaliczek
mgr Katarzyna Sołtys
e-mail: katarzyna.soltys@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 334
pokój nr 18A
- Kompleksowa weryfikacja formalno-rachunkowa wszystkich dokumentów finansowo-księgowych procedowanych obiegiem workflow i drogą tradycyjną (papierową)
- Sprawdzanie kompletności dokumentów niezbędnych do rozliczenia delegacji krajowych
- Wystawianie not obciążeniowych do delegacji i innych wydatków refundowanych
- Księgowanie wyciągów bankowych dotyczących obsługi zaliczek
lic. Dorota Tomala
e-mail: dorota.tomala@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 354
pokój nr 18
- Księgowanie dokumentów stanowiących podstawę dokonywania płatności w zakresie działalności naukowo-badawczej Collegium Medicum ( faktury, delegacje)
- Weryfikacja przesyłek bankowych stanowiących podstawę płatności zobowiązań Collegium Medicum z działalności naukowo-badawczej
- Księgowanie dokumentów Inicjatywy Doskonałości Uczelnia Badawcza
- Analiza nierozliczonych ( zarezerwowanych za pomocą oblig) środków na obiektach controlingowych PSP
- Archiwizacja dokumentów działalności naukowo-badawczej
mgr inż. Anna Manterys
e-mail: anna.manterys@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 353
pokój nr 18
- Księgowanie dokumentów stanowiących podstawę dokonywania płatności w zakresie podstawowej działalności dydaktycznej Collegium Medicum ( faktury, delegacje)
- Weryfikacja przesyłek bankowych stanowiących podstawę płatności zobowiązań z działalności dydaktycznej.
- Archiwizacja dokumentów działalności eksploatacyjnej
mgr Bogumiła Ulma
e-mail: bogumila.ulma@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 353
pokój nr 18
- Księgowanie dokumentów stanowiących podstawę dokonywania płatności w zakresie podstawowej działalności dydaktycznej Collegium Medicum ( faktury, delegacje)
- Weryfikacja przesyłek bankowych stanowiących podstawę płatności zobowiązań z działalności dydaktycznej.
- Obsługa finansowo-księgowa dotycząca wadiów i zabezpieczeń należnego wykonania umów zawartych przez Collegium Medicum
- Archiwizacja dokumentów działalności eksploatacyjnej
mgr Krystyna Saneluta
e-mail: krystyna.saneluta@uj.edu.pl
telefon: 12 37 04 354
pokój nr 18
- Kontroling przydzielonych budżetów jednostkom administracji ogólnouczelnianej, jednostkom wydziałowym, pozawydziałowym oraz obiektom UJ CM, w tym nadzór nad danymi podstawowymi w zakresie poprawności przypisania w SAP dysponentów środków
- Sporządzanie raportów kosztowych dla obiektów controlingowych ( MPK, Zlecenia), analizy budżetowe
- Weryfikowanie planów remontowych w zakresie poprawności wskazanych źródeł finansowania
- Analiza nierozliczonych ( zarezerwowanych za pomocą oblig) środków na obiektach controlingowych: MPK i zleceniach
- Potwierdzanie zamówień, rejestrowanie wydatków w działalności badawczej i eksploatacyjnej- zakładanie oblig
- Uzgadnianie kosztów publikacji pod względem wpisów do RUJ – współpraca z BM ( działalność dydaktyczna)
- Rozliczanie i zamykanie okresów w obszarze CO i FM
- Archiwizacja dokumentów finansowych działalności badawczej i dydaktycznej
mgr Anna Przebinda
e-mail: anna1.przebinda@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 354
pokój nr 18
- Księgowanie dokumentów stanowiących podstawę dokonywania płatności w zakresie działalności naukowo-badawczej Collegium Medicum ( faktury, delegacje)
- Weryfikacja przesyłek bankowych stanowiących podstawę płatności zobowiązań Collegium Medicum z działalności naukowo-badawczej
- Potwierdzanie zamówień, rejestrowanie wydatków w działalności badawczej – zakładanie oblig
- Analiza nierozliczonych ( zarezerwowanych za pomocą oblig) środków na obiektach controlingowych PSP
- Archiwizacja dokumentów działalności naukowo-badawczej
mgr Magdalena Michalczewska
e-mail: magdalena.michalczewska@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 353
pokój nr 18
- Analiza, controling i rozliczanie kosztów projektów naukowo-badawczych własnych
- Bieżąca kontrola budżetów projektów własnych, stopnia ich wykorzystania, wszelkich przesunięć pomiędzy pozycjami finansowymi
- Potwierdzanie zamówień, rejestrowanie wydatków w projektach własnych – zakładanie oblig
- Uzgadnianie kosztów publikacji pod względem wpisów do RUJ – współpraca z BM,bieżące uzupełnianie wpisów w SAP, przygotowanie zaległych protokołów wykonania usług dotyczących publikacji z działalności naukowo-badawczej
- Archiwizacja dokumentów działalności badawczej i eksploatacyjnej
Dział Rozliczeń Projektowych
ul. św. Anny 12, 31-008 Kraków
Do zadań działu należy obsługa procesu ewidencji i rozliczania dokumentów księgowych:
- projektów naukowo-dydaktycznych finansowanych ze źródeł zewnętrznych: krajowych i zagranicznych, monitorowanie budżetów i kontrola poprawności sprawozdań finansowych
- komercyjnych usług naukowo-badawczych
- usługowej działalności badawczej
- odpłatnej działalności dydaktycznej
mgr Małgorzata Jabłońska – Kierownik
e-mail: malgorzata.jablonska@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 331
pokój nr 19
- Kierowanie, organizowanie i kontrola działalności działu w zakresie projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych, odpłatnej działalności dydaktycznej i usługowej
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego In-Touch
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego EU NAVIGATE
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego I-CARE4OLD
- Obsługa finansowo-księgowa zagranicznej komercyjnej działalności usługowej
mgr Tomasz Udała – zastępca kierownika
e-mail: tomasz.udala@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 331
pokój nr 19
- Obsługa finansowo-księgowa działalności usługowej
- Obsługa finansowo-księgowa projektów zagranicznych ERASMUS+ (iTeam 3D-MR, ClinicalModelling)
- Obsługa finansowo-księgowa projektów zagranicznych: EPI SUPRA 3, TEMICARE 2.0, SEPSA PoC
- Obsługa finansowo-księgowa projektów KPO
- Obsługa finansowo-księgowa studiów niestacjonarnych Wydziału Farmaceutycznego
- Koordynacja modułu SAP FICA
mgr inż. Magdalena Moszner
e-mail: magdalena.moszner@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 318
pokój nr 19
- Obsługa finansowo-księgowa Ośrodka ds Kształcenia Podyplomowego WNoZ
- Obsługa finansowo-księgowa Ośrodka ds Kształcenia Podyplomowego WL
- Obsługa finansowo-księgowa projektu NCBiR Gut-brain-immune-HHD
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego EUVABECO
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego VITAL
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego EXPANSE
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego eprObes
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego eCREAM
mgr Monika Michura
e-mail: monika.klich@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 396
pokój nr 18
- Obsługa finansowo-księgowa Szkoły Medycznej dla Obcokrajowców
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego EUROPUBHEALTH2
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego EUTHYROID2
- Obsługa finansowo-księgowa projektów międzynarodowych współfinansowanych i Premii na Horyzoncie
mgr Beata Noga
e-mail: beata.noga@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 372
pokój nr 2
- Obsługa finansowo-księgowa Ośrodka ds Kształcenia Podyplomowego WF
- Obsługa finansowo-księgowa projektów ERASMUS+ (PANACEA, BRAINING, ELLIPSE POSTVENTION, CHAPTER-SEA, D-CREDO)
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego FACILITATE
- Obsługa finansowo-księgowa projektów Premii na Horyzoncie
mgr Beata Nowak
e-mail: beata1.nowak@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 372
pokój nr 2
- Obsługa finansowo-księgowa projektów Agencji Badań Medycznych
- Obsługa finansowo-księgowa MCKP – Interdyscyplinarnego Ośrodka Szkoleniowego CM
mgr inż. Katarzyna Pomierna
e-mail: katarzyna.pomierna@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 396
pokój nr 2
- Obsługa finansowo-księgowa studiów niestacjonarnych Wydziału Lekarskiego
- Rozliczanie i sprawozdawczość działalności Lokalnej Komisji Etycznej ds. Doświadczeń na Zwierzętach
- Obsługa finansowo-księgowa projektów KPO
mgr Adrianna Kowalska-Samek
e-mail: adrianna.kowalska@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 351
pokój nr 20
- Analiza i rozliczanie kosztów projektów i programów naukowo-badawczych oraz sprawozdawczość
- Nadzór nad płynnością finansową projektów nauk-bad. finansowanych z NCN i MNiSzW
- Dokonywanie rezerwacji środków dotyczących działalności naukowo-badawczej (wynagrodzenia, delegacje, zamówienia)
- Obsługa finansowo-księgowa projektu LIDER XI – HOLOMED
mgr Katarzyna Topolska
e-mail: k.topolska@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 351
pokój nr 20
- Analiza, rozliczanie, monitorowanie i sprawozdawczość programów naukowo-badawczych (granty badawcze, projekty badawcze własne finansowane z subwencji)
- Dokonywanie rezerwacji środków dotyczących działalności naukowo-badawczej (wynagrodzenia, delegacje, zamówienia)
- Obsługa finansowo-księgowa projektu : LIDER X – 3D HEART
Ewa Marusińska
e-mail: ewa.marusinska@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 351
pokój nr 20
- Analiza, rozliczanie, monitorowanie i sprawozdawczość programów naukowo-badawczych (granty badawcze, programy statutowe)
- Dokonywanie rezerwacji środków dotyczących działalności naukowo-badawczej (wynagrodzenia, delegacje, zamówienia)
- Obsługa finansowo-księgowa projektu LIDER X-DIAGMASTITIS