Zastępca Kwestora UJ ds. Collegium Medicum
mgr Dorota Kłyś
e-mail: kwestor@cm-uj.krakow.pl
tel.: 12 422 84 94
ul. św. Anny 12
pokój nr 36
- Prowadzenie rachunkowości Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
- Dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
- Współudział w zaciąganiu zobowiązań i zawieraniu umów w imieniu Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum
Jednostki podległe:
Dział Finansowy i Ewidencji Majątku
ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków
tel.: 12 37 04 306
Kierownik Działu
mgr Rafał Majewski
e-mail: rafal.majewski@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 350
- Bieżące planowanie przepływów finansowych
- Monitorowanie stanu zadłużenia i należności
- Kontrola ewidencji majątku
- Tworzenie regulaminów wewnętrznych
- Wykonywanie zadań w obszarze kontroli zarządczej
Halina Łach – Zastępca Kierownika Działu
e-mail: halina.lach@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 365
pokój nr 10
- Ewidencja księgowa majątku trwałego
- Dokonywanie bieżących odpisów amortyzacyjnych
- Rozliczanie inwestycji
- Koordynacja wdrożenia modułu SAP „Środki trwałe”
mgr Anna Wódczak
e-mail: anna.wodczak@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 365
pokój nr 10
- Ewidencja księgowa majątku trwałego
- Dokonywanie bieżących odpisów amortyzacyjnych
- Rozliczanie inwestycji
- Uzgadnianie operacji magazynowych
Beata Konieczny
e-mail: beata.konieczny@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 306
pokój nr 10
- Rozrachunki z Dostawcami
- Obsługa płatności elektronicznych
- Zaliczki stałe
- Rozrachunki wewnątrzuczelniane
- Raporty i sprawozdawczość
mgr Anna Wrona
e-mail: an.wrona@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 306
pokój nr 10
- Rozrachunki z odbiorcami
- Obsługa finansowa darowizn i konferencji
- Rozrachunki wewnątrzuczelniane
- Obsługa płatności elektronicznych
- Raporty i sprawozdawczość
lic. Beata Augustyn
e-mail: beata.augustyn@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 312
pokój nr 10
- Obsługa sekretariatu Zastępcy Kwestora UJ ds. CM
- Prowadzenie terminarza spotkań
- Wstępna kontrola formalna dokumentów finansowych
- Budżety jednostek organizacyjnych
mgr inż. Anna Liszka
e-mail: a.liszka@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 362
pokój nr 10
- Obsługa Księgowa Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Obsługa Księgowa Domów Studenckich
- Wypłaty stypendiów
- Monitowanie należności
Dział Księgowości i Rozliczeń
ul. św. Anny 12, 31-008 Kraków
fax: 12 421 74 52 wew. 27
Do zadań działu należy obsługa procesu ewidencji i rozliczania dokumentów księgowych:
– działalności dydaktycznej;
– działalności naukowo-badawczej;
– działalności pomocniczej:
* Szkoły Medycznej dla Obcokrajowców,
* Studiów niestacjonarnych Wydziału Lekarskiego,
* Studiów niestacjonarnych Wydziału Farmaceutycznego,
* Studiów niestacjonarnych Wydziału Nauk o Zdrowiu,
* Ośrodka ds. Kształcenia Podyplomowego;
– projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
– działalności usługowo-badawczej.
Główny Specjalista Kierujący Działem
mgr Alicja Kruk
e-mail: alicja.kruk@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 336
- Kontrola ostateczna dokumentacji finansowo-księgowej stanowiącej podstawę dokonywania wszelkich płatności w Collegium Medicum.
- Nadzór merytoryczny nad modułami SAP: FI/FM/CO oraz współpraca z pozostałymi modułami SAP w zakresie integracji systemu.
- Nadzór nad pracą działu.
mgr Małgorzata Jabłońska – Zastępca Kierownika
e-mail: malgorzata.jablonska@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 396
pokój nr 2
- Kierowanie, organizowanie i kontrola działalności działu w zakresie działalności dydaktycznej (studia niestacjonarne) i usługowej
- Obsługa finansowo-księgowa studiów niestacjonarnych Wydziału Lekarskiego
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego CHARMED
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego POLNOR-RHEUMA
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego LungCARD
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego CANCER
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego EU NAVIGATE
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego I-CARE4OLD
- Obsługa finansowo-księgowa projektów Premia na Horyzoncie
- Koordynacja sprzedaży UJCM, rozliczanie podatku VAT
mgr Katarzyna Sodo – Zastępca Kierownika
e-mail: katarzyna.sodo@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 309
pokój nr 16
- Kierowanie, organizowanie i kontrola działu w zakresie działalności dydaktycznej i naukowo-badawczej
- Sprawozdawczość finansowo-księgowa Collegium Medicum
- Obsługa finansowo-księgowa uczelnianych rachunków dewizowych i płacowych
- Zamykanie okresów sprawozdawczych w SAP w obszarze CO i FI
mgr Magdalena Michalczewska
e-mail: magdalena.michalczewska@uj.edu.pl
tel.: 12 37-04-353
pokój nr 18
- Obsługa finansowo-księgowa działalności naukowo-badawczej
mgr Anna Kasperczyk
e-mail: an.kasperczyk@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 308
pokój nr 16
- Obsługa finansowo-księgowa działalności naukowo-badawczej w zakresie wyciągów bankowych i memoriałów
- Obsługa finansowo-księgowa projektu ERA – CVD/NEMO
- Obsługa finansowo-księgowa projektu ERA – CVD/PLAQUEFIGHT
- Obsługa rozrachunków płacowych
mgr Monika Michura – pracownik nieobecny
e-mail: monika.klich@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 -353 wew. 25
pokój nr 18
- Obsługa finansowo-księgowa Szkoły Medycznej dla Obcokrajowców
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego EUROPUBHEALTH2
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego SPRINTT
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego COROPREVENTION
- Obsługa finansowo-księgowa projektów międzynarodowych współfinansowanych i Premii na Horyzoncie
mgr Małgorzata Kotara
e-mail: malgorzata.gawron@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 308
pokój nr 16
- Obsługa finansowo-księgowa projektu GBSTEST
- Obsługa finansowo-księgowa projektów norweskich
- Obsługa finansowo-księgowa działalności dydaktycznej (studia stacjonarne) w zakresie wyciągów bankowych i memoriałów
mgr Adrianna Kowalska-Samek
e-mail: adrianna.kowalska@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 351
pokój nr 20
- Analiza i rozliczanie kosztów projektów i programów naukowo-badawczych oraz sprawozdawczość
- Nadzór nad płynnością finansową projektów nauk-bad. finansowanych z NCN i MNiSzW
- Dokonywanie rezerwacji środków dotyczących działalności naukowo-badawczej (wynagrodzenia, delegacje, zamówienia)
- Obsługa finansowo-księgowa projektu LIDER XI – HOLOMED
mgr inż. Anna Manterys
e-mail: anna.manterys@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 353
pokój nr 18
- Obsługa finansowo-księgowa działalności dydaktycznej (studia stacjonarne)
- Obsługa finansowo-księgowa projektu FAIRVASC
Ewa Marusińska
e-mail: ewa.marusinska@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 351
pokój nr 20
- Analiza, rozliczanie, monitorowanie i sprawozdawczość programów naukowo-badawczych (granty badawcze, programy statutowe)
- Dokonywanie rezerwacji środków dotyczących działalności naukowo-badawczej (wynagrodzenia, delegacje, zamówienia)
- Obsługa finansowo-księgowa projektu LIDER X-DIAGMASTITIS
mgr Agnieszka Kłyś
e-mail: agnieszka.klys@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 353
pokój nr 18
- Obsługa finansowo-księgowa działalności dydaktycznej
- Obsługa finansowo-księgowa działalności naukowo-badawczej
mgr inż. Magdalena Moszner
e-mail: magdalena.moszner@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 318
pokój nr 19
- Obsługa finansowo-księgowa Ośrodka ds Kształcenia Podyplomowego WNoZ
- Obsługa finansowo-księgowa projektu NCBiR Gut-brain-immune-HHD
- Obsługa finansowo-księgowa projektu strukturalnego POWER „Rozwijaj się i pracUJ”
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego TRANS-SENIOR
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego CARTHAGO
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego EUROPUBHEALTH2
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego SPRINTT
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego COROPREVENTION
- Obsługa finansowo-księgowa projektów międzynarodowych współfinansowanych i Premii na Horyzoncie
mgr Dorota Najder
e-mail: dorota.najder@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 372
pokój nr 2
- Obsługa finansowo-księgowa Ośrodka ds Kształcenia Podyplomowego WL
- Obsługa finansowo-księgowa Interdyscyplinarnego Ośrodka Szkoleniowego CM
- Koordynacja sprzedaży UJCM, rozliczanie podatku VAT
- Obsługa finansowo-księgowa projektów międzynarodowych niewspółfinansowanych
- Obsługa finansowo-księgowa projektu Cyberodporność
- Obsługa finansowo-księgowa projektu e-POP (3)
mgr Beata Noga
e-mail: beata.noga@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 372
pokój nr 2
- Obsługa finansowo-księgowa Ośrodka ds Kształcenia Podyplomowego WF
- Obsługa finansowo-księgowa projektów ERASMUS+ (ELLIPSE, CHILDCA, CLILMED, DID-ACT)
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego INTERREG
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego FACILITATE
- Obsługa finansowo-księgowa umowy z Columbia University
- Obsługa finansowo-księgowa konkursu Najlepsi z Najlepszych
- Obsługa finansowo-księgowa projektów Premii na Horyzoncie
- Obsługa finansowo-księgowa Szkoły Medycznej dla Obcokrajowców
mgr Beata Nowak
e-mail: beata1.nowak@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 396
pokój nr 2
- Obsługa finansowo-księgowa projektów Agencji Badań Medycznych
- Obsługa finansowo-księgowa projektu NCBiR DepigmentCosm
mgr inż. Katarzyna Pomierna
e-mail: katarzyna.pomierna@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 331
pokój nr 19
- Rozliczanie i sprawozdawczość wybranych projektów naukowo-badawczych
- Kontroling przydzielonych budżetów jednostkom administracji ogólnouczelnianej, jednostkom pozawydziałowym i obiektom CM
- Zakładanie oblig – działalność eksploatacyjna
- Rozliczanie i sprawozdawczość działalności Lokalnej Komisji Etycznej ds. Doświadczeń na Zwierzętach
- Obsługa finansowo-księgowa projektu LIDER
- Obsługa finansowo-księgowa projektu TECANT
mgr Sylwia Chmiel
e-mail: sylwia.chmiel@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 334
pokój nr 18A
- Przyjmowanie dokumentów finansowych, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym
- Rozliczanie delegacji krajowych
- Wystawianie not obciążeniowych do delegacji i innych wydatków refundowanych
- Księgowanie wyciągów bankowych dotyczących obsługi zaliczek
- Wprowadzanie do systemu SAP zaliczek w formie przelewu i autowypłaty
- Zakładanie oblig
mgr Katarzyna Sołtys
e-mail: katarzyna.soltys@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 334
pokój nr 18A
- Przyjmowanie dokumentów finansowych, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym
- Rozliczanie delegacji krajowych
- Wystawianie not obciążeniowych do delegacji i innych wydatków refundowanych
- Księgowanie wyciągów bankowych dotyczących obsługi zaliczek
- Wprowadzanie do systemu SAP zaliczek w formie przelewu i autowypłaty
lic. Dorota Tomala
e-mail: dorota.tomala@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 354
pokój nr 18
- Obsługa finansowo-księgowa działalności naukowo-badawczej
mgr Katarzyna Topolska
e-mail: k.topolska@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 351
pokój nr 20
- Analiza, rozliczanie, monitorowanie i sprawozdawczość programów naukowo-badawczych (granty badawcze, projekty badawcze własne finansowane z subwencji)
- Dokonywanie rezerwacji środków dotyczących działalności naukowo-badawczej (wynagrodzenia, delegacje, zamówienia)
- Obsługa finansowo-księgowa projektu : LIDER X – 3D HEART
mgr Tomasz Udała
e-mail: tomasz.udala@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 331
pokój nr 19
- Obsługa finansowo-księgowa działalności usługowej
- Obsługa finansowo-księgowa konkursu Najlepsi z Najlepszych
- Obsługa finansowo-księgowa projektów zagranicznych ERASMUS+ (MRAME, SEEEPHI, EICP)
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego Giving-Care
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego TIPH
- Obsługa finansowo-księgowa projektu NCBR ACESSO
- Obsługa finansowo-księgowa studiów niestacjonarnych Wydziału Farmaceutycznego
mgr Bogumiła Ulma
e-mail: bogumila.ulma@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 354
pokój nr 18
- Obsługa finansowo-księgowa działalności dydaktycznej (studia stacjonarne)
- Obsługa finansowo-księgowa projektu NATCo
- Obsługa finansowo-księgowa wadiów i innych zabezpieczeń