Zespół

Zastępca Kwestora UJ ds. Collegium Medicum

mgr Dorota Kłyś
e-mail: kwestor@cm-uj.krakow.pl
tel.: 12 422 84 94
tel.: 12 370 43 12

ul. św. Anny 12
pokój nr 36

  • Prowadzenie rachunkowości Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum
  • Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
  • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
  • Dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
  • Współudział w zaciąganiu zobowiązań i zawieraniu umów w imieniu Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum

Jednostki podległe:

 


Dział Finansowy i Ewidencji Majątku
ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków
tel.: 12 37 04 306

Kierownik Działu
mgr Rafał Majewski
e-mail: rafal.majewski@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 350

  • Bieżące planowanie przepływów finansowych
  • Monitorowanie stanu zadłużenia i należności
  • Kontrola ewidencji majątku
  • Tworzenie regulaminów wewnętrznych
  • Wykonywanie zadań w obszarze kontroli zarządczej

 

Halina Łach – Zastępca Kierownika Działu
e-mail: halina.lach@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 365
pokój nr 10

  • Ewidencja księgowa majątku trwałego
  • Dokonywanie bieżących odpisów amortyzacyjnych
  • Rozliczanie inwestycji
  • Koordynacja wdrożenia modułu SAP „Środki trwałe”

 

mgr Anna Wódczak
e-mail: anna.wodczak@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 358
pokój nr 10

  • Ewidencja księgowa majątku trwałego
  • Dokonywanie bieżących odpisów amortyzacyjnych
  • Rozliczanie inwestycji
  • Uzgadnianie operacji magazynowych

 

mgr Aleksandra Pansewicz
e-mail: aleksandra.pansewicz@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 365
pokój nr 10

  • Ewidencja księgowa majątku trwałego
  • Dokonywanie bieżących odpisów amortyzacyjnych
  • Rozliczanie inwestycji
  • Sporządzanie sprawozdań i raportów dotyczących środków trwałych

 

Anna Nowak
e-mail: anna33.nowak@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 306
pokój nr 10

  • Rozrachunki z Dostawcami
  • Obsługa płatności elektronicznych
  • Zaliczki stałe
  • Rozrachunki wewnątrzuczelniane
  • Raporty i sprawozdawczość

 

mgr Anna Wrona
e-mail: an.wrona@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 306
pokój nr 10

  • Rozrachunki z odbiorcami
  • Obsługa finansowa darowizn i konferencji 
  • Rozrachunki wewnątrzuczelniane
  • Obsługa płatności elektronicznych
  • Raporty i sprawozdawczość

 

lic. Beata Augustyn
e-mail: beata.augustyn@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 312
pokój nr 10

  • Obsługa sekretariatu Zastępcy Kwestora UJ ds. CM
  • Prowadzenie terminarza spotkań
  • Wstępna kontrola formalna dokumentów finansowych
  • Budżety jednostek organizacyjnych

 

mgr inż. Anna Liszka
e-mail: a.liszka@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 362
pokój nr 10

  • Obsługa Księgowa Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • Obsługa Księgowa Domów Studenckich
  • Wypłaty stypendiów
  • Monitowanie należności

Dział Księgowości
ul. św. Anny 12, 31-008 Kraków

Do zadań działu należy obsługa procesu ewidencji i rozliczania dokumentów księgowych:
– działalności dydaktycznej;
– działalności naukowo-badawczej;

mgr Katarzyna SodoKierownik
  e-mail: katarzyna.sodo@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 336
pokój nr 12

  • Kierowanie, organizowanie i kontrola pracy Działu w zakresie obsługi księgowej:
    • działalności dydaktycznej i badawczej finansowanej z subwencji na utrzymanie potencjału dydaktycznego i badawczego,
    • środków z IDUJ,
    • podatków: VAT, CIT, podatku u źródła
  • Nadzór nad dokumentacją przyjmowaną do Działu oraz zatwierdzanie dokumentów księgowych przygotowanych przez pracowników Działu
  • Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przez podległych pracowników przepisów przeciwpożarowych, zasad BHP oraz postanowień regulaminu Pracy

 

  • Sprawozdawczość finansowo-księgowa Collegium Medicum
  • Sprawozdawczość GUS ( wybrane zagadnienia)
  • Opracowanie rocznych planów finansowych oraz sprawozdawczość ich wykonania
  • Kontrola zaksięgowanych dokumentów
  • Księgowanie i uzgadnianie konta przelewów płacowych
  • Analiza i uzgadnianie podatku od nieruchomości

mgr Anna Kasperczyk zastępca kierownika
  e-mail: an.kasperczyk@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 308
pokój nr 16

  • Księgowanie memoriałowych dokumentów finansowo-księgowych dotyczących działalności naukowo-badawczej
  • Księgowanie wyciągów bankowych w zakresie subwencji na utrzymanie potencjału badawczego oraz uzgadnianie sald
  • Kompleksowy nadzór finansowy i controlingowy nad realizacją zadań określonych w ramach Inicjatywy Doskonałości Uczelnia Badawcza
  • Sporządzanie sprawozdawczości GUS z zakresu działalności naukowo-badawczej
  • Obsługa rozrachunków płacowych

mgr Małgorzata Kotara
  e-mail: malgorzata.gawron@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 308
pokój nr 16

  • Księgowanie dokumentów memoriałowych podstawowej działalności dydaktycznej
  • Księgowanie i uzgadnianie wyciągów bankowych podstawowej działalności dydaktycznej
  • Analiza, controlig i rozliczanie kosztów projektów naukowo-badawczych własnych
  • Bieżąca kontrola budżetów projektów własnych, stopnia ich wykorzystania, wszelkich przesunięć pomiędzy pozycjami finansowymi
  • Potwierdzanie zamówień, rejestrowanie wydatków w projektach własnych – zakładanie oblig
  • Obsługa finansowo-księgowa projektu CASUAL

mgr Dorota Najder
  e-mail: dorota.najder@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 309
pokój nr 16

  • Uzgadnianie i analiza kont księgowych podatku VAT naliczonego i należnego
  • Rozliczanie podatku VAT oraz terminowe sporządzanie deklaracji VAT-7 wraz z załącznikami
  • Rozliczanie podatku u źródła
  • Wystawianie faktur sprzedażowych
  • Czuwanie nad przestrzeganiem postanowień regulaminu ewidencjonowania i rozliczania kwot pieniężnych z tytułu gotówkowej sprzedaży towarów i usług przez jednostki organizacyjne UJ CM
  • Koordynacja sprzedaży dokonywanej przez jednostki UJ CM
  • Wystawianie not obciążeniowych, refundacyjnych za wynagrodzenia na UJ
  • Ocena kwalifikowalności VAT w projektach
  • Fakturowanie usług Pracowni Informacji Toksykologicznej
  • Obsługa finansowo-księgowa projektu e-POP 

lic. Anna Krupa-Andruchów
  e-mail: anna.krupa.andruchow@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 309
pokój nr 16

  • Uzgadnianie i analiza kont księgowych podatku VAT naliczonego i należnego
  • Współudział w rozliczaniu podatku VAT oraz terminowym sporządzaniu deklaracji VAT-7 wraz z załącznikami oraz korekt deklaracji
  • Wystawianie faktur sprzedażowych
  • Wystawianie not obciążeniowych, refundacyjnych za wynagrodzenia na UJ
  • Czuwanie nad przestrzeganiem postanowień regulaminu ewidencjonowania i rozliczania kwot pieniężnych z tytułu gotówkowej sprzedaży towarów i usług przez jednostki organizacyjne UJ CM
  • Analiza i rozliczanie kosztów projektów naukowo-badawczych własnych
  • Potwierdzanie zamówień, rejestrowanie wydatków w projektach własnych – zakładanie oblig

mgr Sylwia Chmiel
  e-mail: sylwia.chmiel@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 334
pokój nr 18A

  • Kompleksowa weryfikacja formalno-rachunkowa wszystkich dokumentów finansowo-księgowych procedowanych obiegiem workflow i drogą tradycyjną (papierową)
  • Sprawdzanie kompletności dokumentów niezbędnych do rozliczenia delegacji krajowych
  • Wystawianie not obciążeniowych do delegacji i innych wydatków refundowanych
  • Księgowanie wyciągów bankowych dotyczących obsługi zaliczek

mgr Katarzyna Sołtys
  e-mail: katarzyna.soltys@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 334
pokój nr 18A

  • Kompleksowa weryfikacja formalno-rachunkowa wszystkich dokumentów finansowo-księgowych procedowanych obiegiem workflow i drogą tradycyjną (papierową)
  • Sprawdzanie kompletności dokumentów niezbędnych do rozliczenia delegacji krajowych
  • Wystawianie not obciążeniowych do delegacji i innych wydatków refundowanych
  • Księgowanie wyciągów bankowych dotyczących obsługi zaliczek

lic. Dorota Tomala
  e-mail: dorota.tomala@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 354
pokój nr 18

  • Księgowanie dokumentów stanowiących podstawę dokonywania płatności w zakresie działalności naukowo-badawczej Collegium Medicum ( faktury, delegacje)
  • Weryfikacja przesyłek bankowych stanowiących podstawę płatności zobowiązań Collegium Medicum z działalności naukowo-badawczej
  • Księgowanie dokumentów Inicjatywy Doskonałości Uczelnia Badawcza
  • Analiza nierozliczonych ( zarezerwowanych za pomocą oblig) środków na obiektach controlingowych PSP
  • Archiwizacja dokumentów działalności naukowo-badawczej

mgr inż. Anna Manterys
  e-mail: anna.manterys@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 353
pokój nr 18

  • Księgowanie dokumentów stanowiących podstawę  dokonywania płatności w zakresie podstawowej działalności dydaktycznej Collegium Medicum ( faktury, delegacje)
  • Weryfikacja przesyłek bankowych stanowiących podstawę płatności zobowiązań z działalności dydaktycznej.
  • Archiwizacja dokumentów działalności eksploatacyjnej

mgr Bogumiła Ulma
  e-mail: bogumila.ulma@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 353
pokój nr 18

  • Księgowanie dokumentów stanowiących podstawę  dokonywania płatności w zakresie podstawowej działalności dydaktycznej Collegium Medicum ( faktury, delegacje)
  • Weryfikacja przesyłek bankowych stanowiących podstawę płatności zobowiązań z działalności dydaktycznej.
  • Obsługa finansowo-księgowa dotycząca wadiów i zabezpieczeń należnego wykonania umów zawartych przez Collegium Medicum
  • Archiwizacja dokumentów działalności eksploatacyjnej

mgr Krystyna Saneluta
  e-mail: krystyna.saneluta@uj.edu.pl
  telefon: 12 37 04 354
pokój nr 18

  • Kontroling przydzielonych budżetów jednostkom administracji ogólnouczelnianej, jednostkom wydziałowym, pozawydziałowym oraz obiektom UJ CM, w tym nadzór nad danymi podstawowymi w zakresie poprawności przypisania w SAP dysponentów środków
  • Sporządzanie raportów kosztowych dla obiektów controlingowych ( MPK, Zlecenia), analizy budżetowe
  • Weryfikowanie planów remontowych w zakresie poprawności wskazanych źródeł finansowania
  • Analiza nierozliczonych ( zarezerwowanych za pomocą oblig) środków na obiektach controlingowych: MPK i zleceniach
  • Potwierdzanie zamówień, rejestrowanie wydatków w działalności badawczej i eksploatacyjnej- zakładanie oblig
  • Uzgadnianie kosztów publikacji pod względem wpisów do RUJ – współpraca z BM ( działalność dydaktyczna)
  • Rozliczanie i zamykanie okresów w obszarze CO i FM
  • Archiwizacja dokumentów finansowych działalności badawczej i dydaktycznej

mgr Anna Przebinda
  e-mail: anna1.przebinda@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 354
pokój nr 18

  • Księgowanie dokumentów stanowiących podstawę dokonywania płatności w zakresie działalności naukowo-badawczej Collegium Medicum ( faktury, delegacje)
  • Weryfikacja przesyłek bankowych stanowiących podstawę płatności zobowiązań Collegium Medicum z działalności naukowo-badawczej
  • Potwierdzanie zamówień, rejestrowanie wydatków w działalności badawczej – zakładanie oblig
  • Analiza nierozliczonych ( zarezerwowanych za pomocą oblig) środków na obiektach controlingowych PSP
  • Archiwizacja dokumentów działalności naukowo-badawczej

mgr Magdalena Michalczewska
  e-mail: magdalena.michalczewska@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 353
pokój nr 18

  • Analiza, controling i rozliczanie kosztów projektów naukowo-badawczych własnych
  • Bieżąca kontrola budżetów projektów własnych, stopnia ich wykorzystania, wszelkich przesunięć pomiędzy pozycjami finansowymi
  • Potwierdzanie zamówień, rejestrowanie wydatków w projektach własnych – zakładanie oblig
  • Uzgadnianie kosztów publikacji pod względem wpisów do RUJ – współpraca z BM,bieżące uzupełnianie wpisów w SAP, przygotowanie zaległych protokołów wykonania usług dotyczących publikacji z działalności naukowo-badawczej
  • Archiwizacja dokumentów działalności badawczej i eksploatacyjnej

Dział Rozliczeń Projektowych
ul. św. Anny 12, 31-008 Kraków

Do zadań działu należy obsługa procesu ewidencji i rozliczania dokumentów księgowych:

  • projektów naukowo-dydaktycznych finansowanych ze źródeł zewnętrznych: krajowych i zagranicznych, monitorowanie budżetów i kontrola poprawności sprawozdań finansowych
  • komercyjnych usług naukowo-badawczych
  • usługowej działalności badawczej
  • odpłatnej działalności dydaktycznej

 

mgr Małgorzata JabłońskaKierownik
  e-mail: malgorzata.jablonska@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 331
pokój nr 19

  • Kierowanie, organizowanie i kontrola działalności działu w zakresie projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych, odpłatnej działalności dydaktycznej i usługowej
  • Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego In-Touch
  • Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego EU NAVIGATE
  • Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego I-CARE4OLD
  • Obsługa finansowo-księgowa zagranicznej komercyjnej działalności usługowej

mgr Tomasz Udała – zastępca kierownika
  e-mail: tomasz.udala@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 331
pokój nr 19

  • Obsługa finansowo-księgowa działalności usługowej
  • Obsługa finansowo-księgowa projektów zagranicznych ERASMUS+ (iTeam 3D-MR, ClinicalModelling)
  • Obsługa finansowo-księgowa projektów zagranicznych: EPI SUPRA 3, TEMICARE 2.0, SEPSA PoC
  • Obsługa finansowo-księgowa projektów KPO
  • Obsługa finansowo-księgowa studiów niestacjonarnych Wydziału Farmaceutycznego
  • Koordynacja modułu SAP FICA

mgr inż. Magdalena Moszner
  e-mail: magdalena.moszner@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 318
pokój nr 19

  • Obsługa finansowo-księgowa Ośrodka ds Kształcenia Podyplomowego WNoZ
  • Obsługa finansowo-księgowa Ośrodka ds Kształcenia Podyplomowego WL
  • Obsługa finansowo-księgowa projektu NCBiR Gut-brain-immune-HHD
  • Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego EUVABECO
  • Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego VITAL
  • Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego EXPANSE
  • Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego eprObes
  • Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego eCREAM

mgr Monika Michura
  e-mail: monika.klich@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 396
pokój nr 18

  • Obsługa finansowo-księgowa Szkoły Medycznej dla Obcokrajowców
  • Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego EUROPUBHEALTH2
  • Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego EUTHYROID2
  • Obsługa finansowo-księgowa projektów międzynarodowych współfinansowanych i Premii na Horyzoncie

mgr Beata Noga
  e-mail: beata.noga@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 372
pokój nr 2

  • Obsługa finansowo-księgowa Ośrodka ds Kształcenia Podyplomowego WF
  • Obsługa finansowo-księgowa projektów ERASMUS+ (PANACEA, BRAINING, ELLIPSE POSTVENTION, CHAPTER-SEA, D-CREDO)
  • Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego FACILITATE
  • Obsługa finansowo-księgowa projektów Premii na Horyzoncie

mgr Beata Nowak
  e-mail: beata1.nowak@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 372
pokój nr 2

  • Obsługa finansowo-księgowa projektów Agencji Badań Medycznych
  • Obsługa finansowo-księgowa MCKP – Interdyscyplinarnego Ośrodka Szkoleniowego CM

mgr inż. Katarzyna Pomierna
  e-mail: katarzyna.pomierna@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 396
pokój nr 2

  • Obsługa finansowo-księgowa studiów niestacjonarnych Wydziału Lekarskiego
  • Rozliczanie i sprawozdawczość działalności Lokalnej Komisji Etycznej ds. Doświadczeń na Zwierzętach
  • Obsługa finansowo-księgowa projektów KPO

mgr Adrianna Kowalska-Samek
  e-mail: adrianna.kowalska@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 351
pokój nr 20

  • Analiza i rozliczanie kosztów projektów i programów naukowo-badawczych oraz sprawozdawczość
  • Nadzór nad płynnością finansową projektów nauk-bad. finansowanych z NCN i MNiSzW
  • Dokonywanie rezerwacji środków dotyczących działalności naukowo-badawczej (wynagrodzenia, delegacje, zamówienia)
  • Obsługa finansowo-księgowa projektu LIDER XI – HOLOMED

mgr Katarzyna Topolska
  e-mail: k.topolska@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 351
pokój nr 20

  • Analiza, rozliczanie, monitorowanie i sprawozdawczość programów naukowo-badawczych (granty badawcze, projekty badawcze własne finansowane z subwencji)
  • Dokonywanie rezerwacji środków dotyczących działalności naukowo-badawczej (wynagrodzenia, delegacje, zamówienia)
  • Obsługa finansowo-księgowa projektu : LIDER X – 3D HEART

Ewa Marusińska
  e-mail: ewa.marusinska@uj.edu.pl
  tel.: 12 37 04 351
pokój nr 20

  • Analiza, rozliczanie, monitorowanie i sprawozdawczość programów naukowo-badawczych (granty badawcze, programy statutowe)
  • Dokonywanie rezerwacji środków dotyczących działalności naukowo-badawczej (wynagrodzenia, delegacje, zamówienia)
  • Obsługa finansowo-księgowa projektu LIDER X-DIAGMASTITIS