Zastępca Kwestora UJ ds. Collegium Medicum
mgr Dorota Kłyś
e-mail: kwestor@cm-uj.krakow.pl
tel.: 12 422 84 94
tel.: 12 370 43 12
ul. św. Anny 12
pokój nr 36
- Prowadzenie rachunkowości Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
- Dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
- Współudział w zaciąganiu zobowiązań i zawieraniu umów w imieniu Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum
Jednostki podległe:
Dział Finansowy i Ewidencji Majątku
ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków
tel.: 12 37 04 306
Kierownik Działu
mgr Rafał Majewski
e-mail: rafal.majewski@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 350
- Bieżące planowanie przepływów finansowych
- Monitorowanie stanu zadłużenia i należności
- Kontrola ewidencji majątku
- Tworzenie regulaminów wewnętrznych
- Wykonywanie zadań w obszarze kontroli zarządczej
Halina Łach – Zastępca Kierownika Działu
e-mail: halina.lach@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 365
pokój nr 10
- Ewidencja księgowa majątku trwałego
- Dokonywanie bieżących odpisów amortyzacyjnych
- Rozliczanie inwestycji
- Koordynacja wdrożenia modułu SAP „Środki trwałe”
mgr Anna Wódczak
e-mail: anna.wodczak@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 365
pokój nr 10
- Ewidencja księgowa majątku trwałego
- Dokonywanie bieżących odpisów amortyzacyjnych
- Rozliczanie inwestycji
- Uzgadnianie operacji magazynowych
Anna Nowak
e-mail: anna33.nowak@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 306
pokój nr 10
- Rozrachunki z Dostawcami
- Obsługa płatności elektronicznych
- Zaliczki stałe
- Rozrachunki wewnątrzuczelniane
- Raporty i sprawozdawczość
mgr Anna Wrona
e-mail: an.wrona@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 306
pokój nr 10
- Rozrachunki z odbiorcami
- Obsługa finansowa darowizn i konferencji
- Rozrachunki wewnątrzuczelniane
- Obsługa płatności elektronicznych
- Raporty i sprawozdawczość
lic. Beata Augustyn
e-mail: beata.augustyn@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 312
pokój nr 10
- Obsługa sekretariatu Zastępcy Kwestora UJ ds. CM
- Prowadzenie terminarza spotkań
- Wstępna kontrola formalna dokumentów finansowych
- Budżety jednostek organizacyjnych
mgr inż. Anna Liszka
e-mail: a.liszka@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 362
pokój nr 10
- Obsługa Księgowa Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Obsługa Księgowa Domów Studenckich
- Wypłaty stypendiów
- Monitowanie należności
Dział Księgowości
ul. św. Anny 12, 31-008 Kraków
Do zadań działu należy obsługa procesu ewidencji i rozliczania dokumentów księgowych:
– działalności dydaktycznej;
– działalności naukowo-badawczej;
mgr Katarzyna Sodo – Kierownik
e-mail: katarzyna.sodo@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 336
pokój nr 12
- Kierowanie, organizowanie i kontrola działu w zakresie działalności dydaktycznej i naukowo-badawczej
- Kontrola ostateczna dokumentacji finansowo-księgowej stanowiącej podstawę dokonywania płatności
- Sprawozdawczość finansowo-księgowa Collegium Medicum
- Kontrola zaksięgowanych dokumentów i zamykanie okresów sprawozdawczych w SAP w obszarze CO i FI
- Koordynacja modułu SAP-FI
mgr Anna Kasperczyk – zastępca kierownika
e-mail: an.kasperczyk@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 308
pokój nr 16
- Obsługa finansowo-księgowa działalności naukowo-badawczej w zakresie wyciągów bankowych i memoriałów
- Obsługa finansowo-księgowa projektu ERA – CVD/ ImmuneHyperLog
- Obsługa finansowo-księgowa programu Inicjatywa Doskonałości- Uczelnia Badawcza
- Obsługa rozrachunków płacowych
mgr Małgorzata Kotara
e-mail: malgorzata.gawron@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 308
pokój nr 16
- Obsługa finansowo-księgowa projektu CASUAL
- Obsługa finansowo-księgowa działalności dydaktycznej (studia stacjonarne) w zakresie wyciągów bankowych i memoriałów
mgr Dorota Najder
e-mail: dorota.najder@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 309
pokój nr 16
- Koordynacja sprzedaży UJCM:
- koordynacja modułu SAP SD,
- rozliczanie podatku VAT w UJCM
- ocena kwalifikowalności VAT w projektach
- prace związane z wdrożeniem KSeF – moduł sprzedażowy
- Obsługa finansowo-księgowa projektu e-POP (3)
- Obsługa finansowo-księgowa projektu FASD
mgr Sylwia Chmiel
e-mail: sylwia.chmiel@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 334
pokój nr 18A
- Przyjmowanie dokumentów finansowych, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym
- Rozliczanie delegacji krajowych
- Wystawianie not obciążeniowych do delegacji i innych wydatków refundowanych
- Księgowanie wyciągów bankowych dotyczących obsługi zaliczek
- Wprowadzanie do systemu SAP zaliczek w formie przelewu i autowypłaty
mgr Katarzyna Sołtys
e-mail: katarzyna.soltys@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 334
pokój nr 18A
- Przyjmowanie dokumentów finansowych, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym
- Rozliczanie delegacji krajowych
- Wystawianie not obciążeniowych do delegacji i innych wydatków refundowanych
- Księgowanie wyciągów bankowych dotyczących obsługi zaliczek
- Wprowadzanie do systemu SAP zaliczek w formie przelewu i autowypłaty
lic. Dorota Tomala
e-mail: dorota.tomala@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 354
pokój nr 18
- Obsługa finansowo-księgowa działalności naukowo-badawczej
mgr inż. Anna Manterys
e-mail: anna.manterys@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 353
pokój nr 18
- Obsługa finansowo-księgowa działalności dydaktycznej (studia stacjonarne)
mgr Bogumiła Ulma
e-mail: bogumila.ulma@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 353
pokój nr 18
- Obsługa finansowo-księgowa działalności dydaktycznej (studia stacjonarne)
- Obsługa finansowo-księgowa wadiów i innych zabezpieczeń
mgr Krystyna Saneluta
e-mail: krystyna.saneluta@uj.edu.pl
telefon: 12 37 04 354
pokój nr 18
- Obsługa finansowo-księgowa działalności naukowo-badawczej i dydaktycznej
mgr Anna Przebinda
e-mail: anna1.przebinda@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 353
pokój nr 18
- Obsługa finansowo-księgowa działalności naukowo-badawczej
mgr Magdalena Michalczewska – pracownik długotrwale nieobecny
e-mail: magdalena.michalczewska@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 354
pokój nr 18
- Obsługa finansowo-księgowa działalności naukowo-badawczej
Dział Rozliczeń Projektowych
ul. św. Anny 12, 31-008 Kraków
Do zadań działu należy obsługa procesu ewidencji i rozliczania dokumentów księgowych:
- projektów naukowo-dydaktycznych finansowanych ze źródeł zewnętrznych: krajowych i zagranicznych, monitorowanie budżetów i kontrola poprawności sprawozdań finansowych
- komercyjnych usług naukowo-badawczych
- usługowej działalności badawczej
- odpłatnej działalności dydaktycznej
mgr Małgorzata Jabłońska – Kierownik
e-mail: malgorzata.jablonska@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 331
pokój nr 19
- Kierowanie, organizowanie i kontrola działalności działu w zakresie projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych, odpłatnej działalności dydaktycznej i usługowej
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego In-Touch
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego EU NAVIGATE
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego I-CARE4OLD
- Obsługa finansowo-księgowa zagranicznej komercyjnej działalności usługowej
mgr Tomasz Udała
e-mail: tomasz.udala@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 331
pokój nr 19
- Obsługa finansowo-księgowa działalności usługowej
- Obsługa finansowo-księgowa projektów zagranicznych ERASMUS+ (iTeam 3D-MR, ClinicalModelling)
- Obsługa finansowo-księgowa projektów zagranicznych: EPI SUPRA 3, TEMICARE 2.0, SEPSA PoC
- Obsługa finansowo-księgowa projektów KPO
- Obsługa finansowo-księgowa studiów niestacjonarnych Wydziału Farmaceutycznego
- Koordynacja modułu SAP FICA
mgr inż. Magdalena Moszner
e-mail: magdalena.moszner@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 318
pokój nr 19
- Obsługa finansowo-księgowa Ośrodka ds Kształcenia Podyplomowego WNoZ
- Obsługa finansowo-księgowa Ośrodka ds Kształcenia Podyplomowego WL
- Obsługa finansowo-księgowa projektu NCBiR Gut-brain-immune-HHD
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego EUVABECO
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego VITAL
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego EXPANSE
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego eprObes
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego eCREAM
mgr Monika Michura
e-mail: monika.klich@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 -353 wew. 25
pokój nr 18
- Obsługa finansowo-księgowa Szkoły Medycznej dla Obcokrajowców
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego EUROPUBHEALTH2
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego EUTHYROID2
- Obsługa finansowo-księgowa projektów międzynarodowych współfinansowanych i Premii na Horyzoncie
mgr Beata Noga
e-mail: beata.noga@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 372
pokój nr 2
- Obsługa finansowo-księgowa Ośrodka ds Kształcenia Podyplomowego WF
- Obsługa finansowo-księgowa projektów ERASMUS+ (PANACEA, BRAINING, ELLIPSE POSTVENTION, CHAPTER-SEA, D-CREDO)
- Obsługa finansowo-księgowa projektu zagranicznego FACILITATE
- Obsługa finansowo-księgowa projektów Premii na Horyzoncie
mgr Beata Nowak
e-mail: beata1.nowak@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 372
pokój nr 2
- Obsługa finansowo-księgowa projektów Agencji Badań Medycznych
- Obsługa finansowo-księgowa MCKP – Interdyscyplinarnego Ośrodka Szkoleniowego CM
mgr inż. Katarzyna Pomierna
e-mail: katarzyna.pomierna@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 396
pokój nr 2
- Obsługa finansowo-księgowa studiów niestacjonarnych Wydziału Lekarskiego
- Rozliczanie i sprawozdawczość działalności Lokalnej Komisji Etycznej ds. Doświadczeń na Zwierzętach
- Obsługa finansowo-księgowa projektów KPO
mgr Adrianna Kowalska-Samek
e-mail: adrianna.kowalska@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 351
pokój nr 20
- Analiza i rozliczanie kosztów projektów i programów naukowo-badawczych oraz sprawozdawczość
- Nadzór nad płynnością finansową projektów nauk-bad. finansowanych z NCN i MNiSzW
- Dokonywanie rezerwacji środków dotyczących działalności naukowo-badawczej (wynagrodzenia, delegacje, zamówienia)
- Obsługa finansowo-księgowa projektu LIDER XI – HOLOMED
mgr Katarzyna Topolska
e-mail: k.topolska@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 351
pokój nr 20
- Analiza, rozliczanie, monitorowanie i sprawozdawczość programów naukowo-badawczych (granty badawcze, projekty badawcze własne finansowane z subwencji)
- Dokonywanie rezerwacji środków dotyczących działalności naukowo-badawczej (wynagrodzenia, delegacje, zamówienia)
- Obsługa finansowo-księgowa projektu : LIDER X – 3D HEART
Ewa Marusińska
e-mail: ewa.marusinska@uj.edu.pl
tel.: 12 37 04 351
pokój nr 20
- Analiza, rozliczanie, monitorowanie i sprawozdawczość programów naukowo-badawczych (granty badawcze, programy statutowe)
- Dokonywanie rezerwacji środków dotyczących działalności naukowo-badawczej (wynagrodzenia, delegacje, zamówienia)
- Obsługa finansowo-księgowa projektu LIDER X-DIAGMASTITIS